zaterdag 29 oktober 2011

Art Journey Challenge 14 - Winner & Favourites.

Dank je wel allemaal voor de verbluffend mooie inzendingen voor de 14de uitdaging van Art Journey.
Om een winnaar te bepalen koos ik voor de ouderwetse manier, namen op een papiertje schrijven, en er ééntje uitpikken. Het werd Marjo, die ik ook al als een favoriet in mijn lijstje had staan.
Gefeliciteerd Marjo!! Jij wint de tegoedbon van 10 euro bij Art Journey. Mail even naar Louise op info@artjourney.nl om je bon te bekomen.

Thank you all so much for entering your fabulous creations in Art Journey's 14th challenge.
To pick a winner, I did it the old fashioned way and wrote down all the names on strips of paper to pick one. Congratulations Marjo!! Her gorgeous tag was already in my list of favourites. She wins the 10 euro gift certificate from Art Journey.

Marjo

*****
Dit zijn enkele van de inzendingen die mijn aandacht trokken, moeilijk om er maar enkele te kiezen, er waren zoveel mooie!!
Here are some of my favourites, it's so difficult to pick just a few, as there were so many beautiful entries!!

Anika
Mooie stiksels.
Love the stitching here.


Ellen
Prachtig versierd blik.
Great altered tin.


Rein
Tekst in een hart! Zachte kleuren.
Text heart! Soft colors.


Marijke
Tekst gecombineerd met mijn favoriete rozenstempel.
Text, in combination with my favourite rose stamp.


Anneke
En tenslotte mijn TOP favoriet, Anneke's boek, een meesterwerk!
And last but not least, my TOP favourite: Anneke's altered book, a masterpiece!!


******

Nog eens bedankt allemaal om deel te nemen.
Op 1 november maakt Louise het thema voor de nieuwe uitdaging bekend.
Thanks again for participating.
Louise will announce the next theme on November 1st.

5 opmerkingen:

  1. Proficiat aan Marjo! Een heel mooie tag ook!
    Ik sta altijd versteld van de vele mooie inzendingen hier!
    Mijn boekje een top favoriet? Dat is wel veel te veel eer Godelieve, toch bedankt ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. uhoh, is de maand alweer bijna voorbij? oei...
    Proficiat aan de winnaar, supermooi label Marjo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Marjo !
    En Anneke...je boek is prachtig ! Heb je blaadje voor blaadje gescheurd ? En zulke mooie felle kleuren, ik ben er weg van.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marjo!
    Fijn mijn kaartje tussen de favorieten te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi label Marjo. Gefeliciteerd met je prijs. Fijn dat je mijn bijdrage leuk vindt, bedankt Godelieve!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen