woensdag 1 augustus 2012

Art Journey Challenge #24 : Foto/Photo

Weer een nieuwe maand, dus ook een nieuwe Art Journey uitdaging, de 24ste al.
Deze maand koos ik (Godelieve) het thema:  gebruik een FOTO.
Vankantiekiekjes, bloemen, huisdieren ...  alles kan.
De uitdaging loopt tot 28 augustus, en je kan een tegoedbon van Art Journey winnen ter waarde van 10 euro als je 
-een nieuwe creatie met hoofdzakelijk Art Journey stempels maakt en
-daarbij een foto gebruikt en
-een directe link naar je werk onderaan dit bericht bij Mr Linky plaatst.

A new month, so a new Art Journey challenge.
This month theme, chosen by me, Godelieve is "use a PHOTO".
Travel pictures, flowers, pets... everything goes.
The challenge ends on August 28th and you can win a € 10 gift certificate from Art Journey if you
-make a new creation with mainly Art Journey stamps and
-use a photo and
-add a direct link to your work in the Mr Linky section below this post.

*****
Inspirerende voorbeelden, gemaakt door Art Journey's Design Team:
Inspiring samples, made by Art Journey's Design Team:

Lavendelkaart van Sija
Lavender card by Sija


Ge-alterde boekenkaft van Anneke
Altered book cover by Anneke


 Transfer op canvas, van Anneke


Transfer on canvas, by Anneke


 Een kaartje met tuinfoto, gemaakt door Godelieve
A garden picture on a card, by Godelieve


Een zomers kaartje van Godelieve
A summer card by Godelieve



Een vriendenkaart met zonsondergang van Dianne
Beautiful sunset card, made by Dianne


Bind-it-all fotoalbum van Godelieve
Bind-it all photo album by Godelieve



Schattige honden van Liesbeth
Liesbeth's cute dogs.


Gescrapt door Anneke
Scrapped by Anneke

*****
Ben benieuwd waar jullie mee voor de dag komen, iets leuks, grappigs, moois, geks,...
Veel plezier ermee, en succes!!
Can't wait to see your creations.  Something beautiful, fun, cute, silly,....
Have fun, and good luck!!

16 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging Godelieve. Laat ons hopen op veel grappige en gekke inzendingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende voorbeelden van het DT!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow love all of the DT makes, fab theme too!!

    Will be back with mine later

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke uitdaging en wat een mooie kunstwerkjes staan er hier ter inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke uitdaging, ik denk dat het niet bij een kaart blijft! Door de voorbeelden ook op leuke ideeen gekomen!
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb mijn kaartje geplaatst, leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohhh what a wonderful creationes,sooo beautiful.
    My card is on my blog.

    Hugs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hartstikke leuke uitdaging. Ik doe hier met veel plezier aan mee :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende voorbeelden, ik heb mijn bijdrage toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog ééntje dan....omdat het zo leuk is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Dit was wel een moeilijke challenge vandaar dat ik niet zo snel met posten was. Maar ik heb toch een creatie kunnen maken. Ik heb inspiratie gekregen van de schitterende voorbeelden.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. great challenge ... fortunately I have some pics of my holidays now :-)
    Wonderful examples again, ladies ...
    Best, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A terrific challenge. Inspiring examples from the design team. This was lots of fun

    BeantwoordenVerwijderen