zaterdag 29 september 2012

Challenge # 25: favorites & winner !


We willen iedereen bedanken die aan de 25ste Art Journey Challenge heeft meegedaan. Prachtige gevleugelde creaties hebben jullie allemaal gemaakt!! Dit is een greep uit mijn favorieten:

Thanks to all of you who took up our 25th Art Journey Challenge. You all created wonderful winged creations ! These are some of my favorites:








 En de (willekeurig gekozen) WINNAAR van de Art Journey tegoedbon van 10 euro is:



 And the (random chosen) WINNER of the 10 euro’s gift certificate to shop at Art Journey is:

Coby !



Gefeliciteerd, Coby!!!

Congratulations,Coby!


Je kunt Louise een mailtje sturen voor je tegoedbon : info@artjourney.nl


Best wishes, take care, 


Liesbeth

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Dank jullie wel, nou ik ga eens op mijn gemakje kijken wat ik ga kiezen, ik heb er een aantal op mijn verlangljstje staan:-)

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zagen inderdaad heel mooie dingen voorbijvliegen, en niet enkel deze favorieten. Moeilijk om er maar een paar te kiezen he Liesbeth? Gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficait allemaal! Ik ben overal gaan kijken, heel leuk om al die verschillende vleugels te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Coby met je prijs en de rest van de dames met hun publicatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige uitwerkingen zijn er gepost en Coby succes met je tegoedbon, dat gaat vast en zeker lukken om iets leuks uit te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt dat ik tot de favorieten gekozen ben. Heel erg leuk. Ik heb ook bijna alle inzendingen bekeken en zou het heel erg moeilijk vinden om daar een keuze uit te maken, want er zaten zoveel mooie creaties bij. Coby en de rest van de dames ook gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk dat ik bij de favorieten zit, dankjewel!
    En voor de rest gefeliciteerd! Zulke mooie dingen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig dat ik tot de favorieten behoor!! Coby gefeliciteerd met je prijs. De andere kaarten die ik zag van de anderen waren ook geweldig.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen