vrijdag 1 maart 2013

AJ Challenge #31 Neutrale kleuren


Art Journey Challenge #31: Neutrale kleuren

Alweer een nieuwe maand, dus een nieuwe challenge!
Het thema van deze maand: Neurtrale kleuren
Maak een kaart/tag/project waarop je alleen neutrale kleuren gebruikt en natuurlijk zoveel mogelijk Art Journeystempels.
Het thema voor deze maand is gekozen door Hillie.

Tot 28 maart 2013 kun je je creatie op dit blog plaatsen. Uit de deelnemers wordt een willekeurige winnaar geloot die een Art Journey waardebon ontvangt van 10 euro.

Voorwaarden om mee te doen:
- maak een nieuwe creatie met hoofdzakelijk Art Journey stempels;
- laat een directe link naar je werk achter bij Inlinkz onderaan dit bericht.

A new mounth again, so a new challenge. For this month the theme is: Neutrals colours.
Use only neutral colours on your card/tag/project and use mainly Art Journey stamps!
You can participate till March 28th.

You can win a 10 euro gift certificate from Art Journey if you:
- make a new creation with mainly Art Journey stamps;
- add a direct link to your work in the Inlinkz section below this post.

Inspirerende voorbeelden gemaakt door het Art Journey Designteam.
Inspiring samples made by Art Journey's Design team




















*****

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer schitterende voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke uitdaging en wat een schitterende voorbeelden hebben jullie gemaakt ter inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So very beautiful examples from the DT.
    Thank you for the challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten allemaal, als ik een gaatje tijd vind doe ik zeker mee, maar die tijd, hé!!

    Groetjes
    Maria


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mijn dingetje :) en wat weer een mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik heb net wat Art Journey stempels aangeschaft en ik hou er van om met natuurlijke kleuren te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn oude sets AJ stempels eens uit de kast getrokken en weer eens iets gemaakt voor de uitdaging. Nr.13 op de de 13de, da's leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen