woensdag 1 mei 2013

AJ Challenge #33: Color Challenge/Kleuren Uitdaging

Alweer een nieuwe maand, dus tijd voor een nieuwe uitdaging hier op Art Journey Design Team Blog. 
Deze maand ben ik - Anneke - aan de beurt om het thema van de uitdaging te kiezen. Een kleurenchallenge hadden we nog niet dus ben ik even mijn foto archief ingedoken....
De opdracht: laat je inspireren door de kleuren van onderstaande foto om een kaart of ander project te maken.
  De deadline voor deze uitdaging is 28 mei. Dan wordt er onder de deelnemers een willekeurige winnaar gekozen die een kadobon van Art Journey ter waarde van 10 euro ontvangt.
Voorwaarden om te kunnen winnen zijn:
-Een nieuwe kaart op je blog of Flickr...plaatsen met een link naar onze uitdaging.
-Een directe link naar je werk plaatsen bij Inlinkz onderdaan dit bericht.
-Hoofdzakelijk Art Journey stempels gebruiken


Time for a new challenge at Art Journey Design Team Blog. 
I'm Anneke and I've chosen the theme for challenge 33. Time for a color challenge this month! 
So let you inspire by the colors of the photo above to make a card or other project.
Deadline for this challenge is May 28. A randomly selected participant will receive a 10 euro gift certificate from Art Journey.
If you want to win this gift certificate you have to take account of some conditions:
-Create a new card and put it on your blog, Flickr page...and link back to our challenge.
-Put a direct link to your work at the end of this post in the Inlinkz section. 
-Use mainly Art Journey stamps.

Hieronder alvast enkele inspirerende voorbeelden van het design team.

Below a few inspiring samples, made by the design team.

by Sija


by Dianne

by Hillie

by Ellen

by Ellen

by Anneke

by Anneke

by Anneke

by Anneke

Benieuwd naar jullie inzendingen!
Alvast veel plezier!

I'm looking forward to see your take on this challenge!
Have fun!

11 opmerkingen:

  1. leuke challenge, daar ga ik eens op broeden en wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt ter inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging en prachtige voorbeelden weer ter inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic inspiration from the team, & a fun challenge!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke uitdaging, helaas lukt het me niet om de foto goed erbij te krijgen, ik gebruik FB en geen blog. Als iemand een tip heeft hoor ik het graag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ellen, ik gebruik Facebook niet, maar heb een paar dingen geprobeerd:
      -Klik met de rechtermuisknop op de datum/uur onder de titel van je bericht
      -Kies "linkadres kopiëren"
      -Bij Inlinkz plak je dit in het URL vakje.

      Als ik daarna op "next step" klik, zie ik jouw kaart en je profielfoto. Kies daar jouw kaart, ik denk dat dat moet lukken.
      Anders hoop ik dat iemand anders het weet, die wel facebook gebruikt.

      Verwijderen
    2. Hallo Godelieve, dank je wel voor de tip, ik denk dat het nu goed staat.
      Groetjes ellen

      Verwijderen
  5. Misschien nog een kleine aanvulling op Godelieve haar bericht over van Facebook de link kopiëren.
    -Open je foto.
    Onder je foto komen een aantal tabbladen te staan
    -Kies hier: Opties
    -Kies vervolgens: Link ophalen
    -Deze link kopieren en vervolgens plakken zoals Godelieve beschrijft.
    Dan moet het volgens mij ook lukken.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitdaging weer, heb er met plezier aan gewerkt en jullie uitwerkingen zijn prachtig!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super prachtige kaarten worden hier weer tevoorschijn getoverd!!!Een voor één pracht exemplaren, ik ga trachten ook iets neer te zetten (als het me lukt!!)

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen