zondag 15 november 2015

My favorite place

Louise heeft haar prachtige plek laten zien
waar zij werkt en waar alles gebeurt rond Art Journey.

Vandaag laat ik mijn plek zien waar ik veel tijd doorbreng.

Louise showed her wonderful place
where she works and where everything happens round Art Journey.

Today I share my place where I spend a lot of time.





 


Dit zijn de vier zijdes van mijn werkplek.
These are the four sides of my working space.

Klaar voor een workshop.
Ready for a workshop

Er staat altijd een knabbeltje klaar.
There always something to eat. 


1 werkplek voor de dames en 1 heer.
A working place fot the females and one male.

Klaar om te beginnen.
I am ready to start.

Het resultaat na een workshop.
The results of a workshop.

Zo ziet het eruit als ik zelf bezig ben geweest.
Een ware explosie.
Er is dan nog maar een heel klein plekje vrij om te werken.
Herkenbaar?

This is what it looks like when I'm alone.
An explosion! 
There is only a very small spot left to work.
Recognizable?

Bedankt voor je bezoekje
Thanks for your visit.
Anneke


10 opmerkingen:

  1. Jaah het is heel goed toeven daar weet ik uit ervaring :) een heerlijke plek Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een heerlijke plek Anneke!!!!!!! Prachtig en zo georganiseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ! Daar kun je heerlijk uit de voeten !! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kamer ! En zo netjes .... Daar is het goed toeven !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop spullen! Gave grote ruimte zo netjes ingedeeld en mooi die grote tafel om aan te werken! (dacht dat ik veel had, valt zo te zien nog wel mee :) ) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Anneke wat een prachtige plaats, en dan denk ik dat ik véél spullen heb, en wat ben je ordelijk, bij mij is het soms ook zo, maar veel meer anders ik, slaag er telkens ik een storm te ontketenen in mijn hobbyruimte!! Heel mooie boekenleggers heb je gemaakt!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig "heiligdom"...en heerlijk veel spulletjes om nieuwe creaties mee te bedenken en te maken Anneke. Bedankt voor het meegenieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, une super grande pièce ! mais je me retrouve dans la dernière photo, sur un coin de table... lol

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie ruimte! En wat overzichtelijk. Heerlijk lijkt me dat.

    BeantwoordenVerwijderen