zondag 23 april 2017

Wild Flowers & Summergirl

Al eerder zagen wij Aletta Heij hier als een gast designteamlid en we zijn trots te mogen melden dat Aletta nu officieel bij het team is gekomen. Aletta welkom bij de club, we vinden het fijn je hier te mogen begroeten. 

A few day's ago Aletta Heij showed you her work as a guest designer. As we loved her work so much we asked her to join our team as an official member. And she agreed. How good is that? Aletta welcome to our creative team, it's great to have you. 

Hier is Aletta's eerste bijdrage als teamlid
 And here's Aletta first card as an official member



Mijn 1e kaart, als officieel teamlid van ArtJourney.
Art Journey heeft een gezellig en creatief team en ik voel mij heel bijzonder dat ik daar nu deel van uit mag maken.
Ik hoop dat ik jullie in de toekomst heel vaak te mogen inspireren met mijn creaties.

My 1st card, as an official team member of ArtJourney. Art Journey has a pleasant and creative team and I feel very special that I can now say I am one of them. I hope you will be inspired with my creations now and in the future.

Lieve groetjes Aletta
Friendly regards, Aletta



Gebruikte stempels :
Used stamps:







11 opmerkingen:

  1. Mooie frisse kaart! Welkom in ons team, gezellig dat
    jij er bij bent gekomen. Ik was al fan van jouw werk en
    ik ben benieuwd wat jij met de stempels van Art Journey allemaal
    gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom Aletta 😊😊!Prachtige kaart weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd super gaaf voor je. Mooie kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Aletta ! ...en wat een mooie kaart !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi om jou werken hier ook te zien! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Aletta! En van harte welkom in het team!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat gaat vast lukken met je prachtige creaties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi!
    Supermooie kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen