vrijdag 9 juni 2017

White butterflies & Big Flowers


These cards I made with acryl paint and of course I  only used Art Journey stamps.
I saw this technique by Hermien, really love it.
Hermien made a tutorial for the blog of Birgit Koopsen,  and it's lots of fun to use this technique.

Do you see the little black/white squares ?
Don't forget to join the challenge of this month : everything square.

Deze kaarten heb ik gemaakt met acryl verf en natuurlijk met alleen maar Art Journey stempels.
Ik zag deze techniek al een tijdje terug op het blog van Hermien maar nu heeft zij op het blog van Birgit Koopsen een duidelijke tutorial gemaakt. Zo'n leuke techniek om mee te werken.

En heb je die kleine zwart/witte vierkantjes gezien?
Vergeet niet mee te doen met onze maandelijkse uitdaging : alles is vierkant!

Gebruikte stempels / Used Stamps:


Big Flowers


XL stamps White Butterflies


Twig with waterdrops small



Umbrella Girl


Fijne dag ! / Have a great day !

Groetjes / take care !

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Aletta! Ben ook gelijk bezig gegaan! Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Als ik tijd heb( druk met school eind jaar) ga ik deze tutorial zeker eens goed bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!!Wie weet vind ik nog ergens wat ontspannen tijd om deze techniek te proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, bedankt voor het delen van de link!

    BeantwoordenVerwijderen